Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Колотова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Колотова Н. Д. 
Критерії і показники сформованості іншомовної лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх магістрів військового управління [Електронний ресурс] / Н. Д. Колотова // Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах. - 2013. - Вип. 27. - С. 398-406. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gotvnz_2013_27_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.954 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Колотова Н. Б. 
Нові інструменти маркетингу відносин інноваційних проектів машинобудівних підприємств: краудсорсинг і краудфандінг [Електронний ресурс] / Н. Б. Колотова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 56-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_3_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 404.193 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Колотова Н. Д. 
Експериментальна перевірка рівнів сформованості англомовної лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх воєнних дипломатів [Електронний ресурс] / Н. Д. Колотова, В. М. Синьов // Військова освіта. - 2015. - № 2. - С. 124-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vios_2015_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 984.02 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Басанець В. Ф. 
Полікультурне виховання слухачів у ВВНЗ на заняттях з іноземної мови [Електронний ресурс] / В. Ф. Басанець, О. В. Хардікова, Н. Д. Колотова // Військова освіта. - 2016. - № 2. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vios_2016_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 896.112 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Басанець В. Ф. 
Індивідуалізація навчання лексичного матеріалу слухачів ВВНЗ на заняттях з англійської мови [Електронний ресурс] / В. Ф. Басанець, Н. Д. Колотова, О. В. Хардікова // Військова освіта. - 2017. - № 1. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vios_2017_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 875.273 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Колотова Н. 
Розвиток професійної готовності до міжкультурної взаємодії майбутніх магістрів військового управління в міжнародних відносинах як предмет науково-педагогічного аналізу [Електронний ресурс] / Н. Колотова // Військова освіта. - 2018. - № 1. - С. 158-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vios_2018_1_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 991.875 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Колотова Н. Д. 
Структура іншомовної лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх магістрів військового управління в міжнародних відносинах [Електронний ресурс] / Н. Д. Колотова // Вісник Національного університету оборони України. - 2014. - Вип. 1. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2014_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 675.365 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Колотова Н. Б. 
Аналіз формування комплексу маркетингу інноваційних проектів машинобудівних підприємств [Електронний ресурс] / Н. Б. Колотова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 14(2). - С. 90-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_14(2)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.534 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Колотова Н. 
Маркетингові комунікації інноваційних проектів в умовах інформатизації суспільства [Електронний ресурс] / Н. Колотова // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 3. - С. 68-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_3_8
Розглянуто комплекс маркетингу інновацій, визначено його особливості на сучасному етапі економічного розвитку суспільства. Показано, що в комплексі маркетингу інноваційних проектів велике значення відводиться комунікаціям. Для того, щоб визначити значущість маркетингових комунікації за умов інноваційної діяльності увагу приділено механізму формування маркетингових комунікацій інноваційного проекту на різних фазах його життєвого циклу. Виділено ненавмисні маркетингові комунікації - неформальне спілкування учасників проекту з представниками зовнішнього по відношенню до проекту середовища, які за умов інформатизації суспільства набувають все більшого значення. Визначено, що будь-яке маркетингове рішення, що стосується будь-якого "P" комплексу маркетингу інноваційного проекту потрібно аналізувати, в першу чергу, з точки зору тієї комунікації, яка буде породжена цим рішенням.
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.953 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Колотова Н. Б. 
Принципи маркетингу відносин інноваційних проектів машинобудівних підприємств [Електронний ресурс] / Н. Б. Колотова // Економічний аналіз. - 2015. - Т. 21, № 2. - С. 115-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2015_21(2)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 720.711 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського