Пошуковий запит: (<.>A=Колотова Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Колотова Н. Д. Критерії і показники сформованості іншомовної лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх магістрів військового управління [Електронний ресурс] / Н. Д. Колотова // Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах. - 2013. - Вип. 27. - С. 398-406. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gotvnz_2013_27_45
|
2. |
Колотова Н. Б. Нові інструменти маркетингу відносин інноваційних проектів машинобудівних підприємств: краудсорсинг і краудфандінг [Електронний ресурс] / Н. Б. Колотова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 56-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_3_7
|
3. |
Колотова Н. Д. Експериментальна перевірка рівнів сформованості англомовної лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх воєнних дипломатів [Електронний ресурс] / Н. Д. Колотова, В. М. Синьов // Військова освіта. - 2015. - № 2. - С. 124-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vios_2015_2_17
|
4. |
Басанець В. Ф. Полікультурне виховання слухачів у ВВНЗ на заняттях з іноземної мови [Електронний ресурс] / В. Ф. Басанець, О. В. Хардікова, Н. Д. Колотова // Військова освіта. - 2016. - № 2. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vios_2016_2_3
|
5. |
Басанець В. Ф. Індивідуалізація навчання лексичного матеріалу слухачів ВВНЗ на заняттях з англійської мови [Електронний ресурс] / В. Ф. Басанець, Н. Д. Колотова, О. В. Хардікова // Військова освіта. - 2017. - № 1. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vios_2017_1_5
|
6. |
Колотова Н. Розвиток професійної готовності до міжкультурної взаємодії майбутніх магістрів військового управління в міжнародних відносинах як предмет науково-педагогічного аналізу [Електронний ресурс] / Н. Колотова // Військова освіта. - 2018. - № 1. - С. 158-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vios_2018_1_18
|
7. |
Колотова Н. Д. Структура іншомовної лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх магістрів військового управління в міжнародних відносинах [Електронний ресурс] / Н. Д. Колотова // Вісник Національного університету оборони України. - 2014. - Вип. 1. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2014_1_16
|
8. |
Колотова Н. Б. Аналіз формування комплексу маркетингу інноваційних проектів машинобудівних підприємств [Електронний ресурс] / Н. Б. Колотова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 14(2). - С. 90-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_14(2)__26
|
9. |
Колотова Н. Маркетингові комунікації інноваційних проектів в умовах інформатизації суспільства [Електронний ресурс] / Н. Колотова // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 3. - С. 68-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_3_8 Розглянуто комплекс маркетингу інновацій, визначено його особливості на сучасному етапі економічного розвитку суспільства. Показано, що в комплексі маркетингу інноваційних проектів велике значення відводиться комунікаціям. Для того, щоб визначити значущість маркетингових комунікації за умов інноваційної діяльності увагу приділено механізму формування маркетингових комунікацій інноваційного проекту на різних фазах його життєвого циклу. Виділено ненавмисні маркетингові комунікації - неформальне спілкування учасників проекту з представниками зовнішнього по відношенню до проекту середовища, які за умов інформатизації суспільства набувають все більшого значення. Визначено, що будь-яке маркетингове рішення, що стосується будь-якого "P" комплексу маркетингу інноваційного проекту потрібно аналізувати, в першу чергу, з точки зору тієї комунікації, яка буде породжена цим рішенням.
|
10. |
Колотова Н. Б. Принципи маркетингу відносин інноваційних проектів машинобудівних підприємств [Електронний ресурс] / Н. Б. Колотова // Економічний аналіз. - 2015. - Т. 21, № 2. - С. 115-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2015_21(2)__19
|